دانشگاه تهران دانشکدگان فارابی دانشکده مدیریت و حسابداری

ر

  • ربیعی، حنان نگاه کلی به مفهوم علامت تجاری،اهمیت ونحوه ارزشگذاری آن [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-124]
  • ربیعی، حیدر داده های بزرگ و لزوم کاربرد آن در آموزش حسابداری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 29-53]
  • ربیعی، حیدر کاربردهای یادگیری ماشین در حوزه مالی و حسابداری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 83-109]
  • رسول زاده، فاطمه سادات مروری بر انواع شرکتها و مفاهیم حقوق صاحبان سهام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 54-82]

س

  • سهرابی، مریم مروری بر مفاهیم و چارچوب نظری حاکمیت شرکتی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

ن

  • نیکخواه، امیره علم داده ها و متخصص علم داده در حسابداری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 15-27]